zaterdag 16 februari 2008

Santo Antao deel 5 Mountainbike en Golven

Mountainbike heb ik meegenomen het is jammer dat ik niet zo getraind ben, het is behoorlijk klinmmen inde bergen. Iedere dag behoorliijke spierpijn. Ik ben naar Ponte de Sol geweest, daar troffen we enorme golven aan, indrukwekkend gezicht, net Hawaii, alleen de surfers ontbraken helaas. Surfers kwamen we overigens wel tegen op de terugweg.

Op de terugweg een lekke band, vergeten een fietspomp mee te nemen dus met de taxi weer terug. De taxi s zijn daar of Toyota busjes of 4wheeldrive auto s voornamelijk Toyota. Ook ben ik naar Paul geweest was ook een behoorlijke zware rit uphill en downhill. Een moutainbike is echt een aanrader, alleen moet je va te voren wel even de Belgische Ardennen induiken voor de nodige conditie.

Ponta da Sol


Deze boot kwam ik tegen, leuke naam.
Enorme golven, in het echt weet je niet wat je ziet.






Waar zijn de surfers
Lekke band
Mooie afdaling

Geen opmerkingen: