woensdag 6 februari 2008

Mindel Fantasy 04-02-2008

Overdag naar São Pedro gefiets in recordtijd heen, terug was ik even vergeten dat ik weer bergje op moest met een tegenwind van 7 beafort. Dat viel niet mee met mijn lichtste versnelling lukte het met af en toe even op adem komen. In Mindelo nog even carnaval tochten gekeken.

Leeg strandje, waar vind je dat nog
Mooie azuur blauwe golfen, achtergrond Sao Pedro vissersdorpje
Nog een lange weg te gaan tegenwind bergje op
.
Lekker druk

Om 12 uur s nacht achter een rijdend optreden van Mindel Fantasy gelopen. Het is niet te beschrijven hoe het is als iedereen aan het dansen is op straat met een tropisch temperatuurtje. Ook zijn de meeste mensen verkleed. Ik werd ook nog geinterviewed door de nationale televisie in het engels, ze vroegen of ik special naar Sao Vicente was gekomen voor het caranaval, of ik ook ging dansen etc… Twee jaar geleden was ik een paar keer vol in beeld met verslag van Carnaval.
Welke man droomt nou niet van tropische meisjes in eenkokosrokje en kokos BH.
Samba

Geen opmerkingen: